Těšíme se na Vaše názory a náměty:

Milé

Datum: 01.12.2014 | Vložil: Laubeová

Mile mě překvapilo Vaše adventní přání, ve kterém vyjadřujete uznání rodinným příslušníkům chovatelů. To se málo vidí.
Muž má docela obstojný chov slepic, vodní drůbeže a králíků. Jsem učitelka, takže chodím do práce později, než on, a dřív se vracím, a tak hádejte, kdo se o tu havěť stará nejvíc? :-D
Ale dělám to ráda a on se také netají tím, že mám na jeho chovatelských úspěších zásluhu. Vím ale, že jiní to berou jako samozřejmost a té své drahé polovičce neumí často ani poděkovat. Tak jsem ráda, že jste si Vy na nás vzpomněli.
Přeji Vám také krásné prožití adventu a všech svátečních dnů.
Jiřina Laubeová

Re: Milé

Datum: 02.12.2014 | Vložil: webmaster

Děkujeme, paní Laubeová, a přání opětujeme :-)

vystava Metz 2015

Datum: 27.11.2014 | Vložil: kukura

Chcel by som sa opytat ci sa niekto s vasich clenov zucastni konfrontacie plymutiek na europskej vystave v Metz lebo by som bol velmy poteseny ako obstoja Ceske a Slovenske plymutky medzi sebou ked my Slovaci poniektori ich mame prerostene:-D citujem pana Jokla aby uz bol teda nejaky standart aj u vas v Cechach aj u nas na Slovensku.

Re: vystava Metz 2015

Datum: 03.12.2014 | Vložil: Milovník plymutek